פרק 75 בפודקאסט המתקצבת: איך לארגן את החיים הדיגיטליים בקלות - עם שרון גולן
top of page

פרק 75 בפודקאסט המתקצבת: איך לארגן את החיים הדיגיטליים בקלות - עם שרון גולן

עודכן: 10 בנוב׳ 2023

סדר במידע הדיגיטלי שלנו חשוב לא רק כי סדר עוזר לנו למצוא דברים מהר, אלא גם (ובעיקר) כי הוא מקדם אותנו לעבר יעדי חיים שלנו. וזו הסיבה הראשית שכדאי להשתמש בשיטה המאפשרת להשליט סדר בחיים הדיגיטליים שלנו בקלות ובמהירות. PARA היא שיטה שכזו.


בפרק תשמעו הסבר לגבי שיטת PARA, איך היא עובדת בפועל, מהן דעותינו לגביה, האם אנו משתמשות בה או לא ומדוע והאם היא מתאימה לקהל ישראלי.

יש סיבה נוספת לכך שסדר דיגיטלי הוא חשוב, אבל מדובר בכזו שפחות רוצים לחשוב עליה. מאז הטבח ב 7.10 לצערי החשיבות של הסיבה הזו עלתה, ולפיכך הנושא מתחיל לקבל תשומת לב. אני מתכוונת ל"מורשת דיגיטלית". וזה היה המניע להקלטת הפרק עכשיו, למרות שפן זה אינו המרכזי בפרק (אך הוא בהחלט שזור בו).


בנוסף הסברנו איך נושא זה קשור לעסקים של כל אחת מאתנו.





קישורים מהירים לאפליקציות הפופולריות ביותר להאזנה לפודקאסטים:



* פרק בפודקאסט אחר (ריפרש פודקאסט הטכנולוגיה של ynet בהגשת Yuval Mann) שמסביר את הנושא של מורשת דיגיטלית בעיקר מהיבטי הטכנולוגיה, משפטי ופרטיות - https://open.spotify.com/episode/3TmWT1LeedkgrSk3egtdAP...

*מדריך לניהול זיכרונות דיגיטליים באתר של איגוד האינטרנט הישראלי: https://www.isoc.org.il/guide-to-managing-digital...



האזנה נעימה ומועילה ,

דבי קצב




מרחב לדיון בשיטות, כלים וטריקים לניהול המידע האישי ו/או העסקי שלנו בעידן הדיגיטלי, ליצירת סדר ובהירות במידע הקשור לכל תחום של חיינו - בריאות, חשבונות, תמונות וסרטונים, עבודה, סיסמאות, לימודים, ילדים, פיננסים, אנשי קשר, ממורביליה, פרוייקטים וכו.

הקבוצה היא עבור אנשים שחשוב להם למצוא את המידע האישי שלהם מהר, שאוהבים שהקבצים מסודרים ולא מבוזרים, שמבינים שלפעמים מה שהכי "יעיל" (מהיר) - הוא לא בהכרח הכי אפקטיבי בטווח הארוך, שרוצים ללמוד את מה שהחברות הגדולות בתחום המידע פחות רוצות שנבין ובזכות זה להפעיל שיקול דעת בבחירת התהליכים והכלים. הרעיון הוא לאמץ כלים פשוטים יחסית, ללא מורכבות טכנולוגית. מקום שבו נלמד אחד מהשני, וניישם.


bottom of page