פרק 73 בפודקאסט המתקצבת: אקסל הוא חבר - גם של כרטיסי האשראי שלנו
top of page

פרק 73 בפודקאסט המתקצבת: אקסל הוא חבר - גם של כרטיסי האשראי שלנו

עודכן: 31 באוק׳ 2023

פרק סולו פרקטי, סוג של מדריך איך עושים של אחד הכלים שבעיני ומנסיוני הוא בסיסי ובמקביל עוצמתי מאד בניהול כלכלי וגם בניהול המידע הכלכלי האישי שלנו - מעקב בגיליון אלקטרוני - אקסל או שיטס - אחר תנועות כרטיסי האשראי שלנו.

מעין פרק המשך לפרק 60 על שימוש באקסל למעקב אחר תנועות חשבון הבנק.


אז בפרק תשמעו:


00:00:54 - למי מתאים הפרק (ולמי לא)

00:01:47 - מטרות וחשיבות של מעקב אחר נתוני האשראי בגיליון אקסל

00:05:10 - טכני HOW TO - איך מעבירים את הנתונים מאתר האינטרנט לאקסל, עמודות נוספות שכדאי להוסיף, פירשון ההוצאות, התמודדות עם חיובי חו"ל ועם תשלומים, מתי בחודש כדאי לבצע את התהליך הזה

00:22:30 - מה עושים עם הגיליון היפה שיצרנו

00:27:45 - איך אני יכולה לעזור ליצור את הגיליון הראשון עבורך






האזנה נעימה ומועילה ,

דבי קצב




מרחב לדיון בשיטות, כלים וטריקים לניהול המידע האישי ו/או העסקי שלנו בעידן הדיגיטלי, ליצירת סדר ובהירות במידע הקשור לכל תחום של חיינו - בריאות, חשבונות, תמונות וסרטונים, עבודה, סיסמאות, לימודים, ילדים, פיננסים, אנשי קשר, ממורביליה, פרוייקטים וכו.

הקבוצה היא עבור אנשים שחשוב להם למצוא את המידע האישי שלהם מהר, שאוהבים שהקבצים מסודרים ולא מבוזרים, שמבינים שלפעמים מה שהכי "יעיל" (מהיר) - הוא לא בהכרח הכי אפקטיבי בטווח הארוך, שרוצים ללמוד את מה שהחברות הגדולות בתחום המידע פחות רוצות שנבין ובזכות זה להפעיל שיקול דעת בבחירת התהליכים והכלים. הרעיון הוא לאמץ כלים פשוטים יחסית, ללא מורכבות טכנולוגית. מקום שבו נלמד אחד מהשני, וניישם.





קישורים מהירים לאפליקציות הפופולריות ביותר להאזנה לפודקאסטים:





פוסטים קשורים

הצג הכול

כרטיסי אשראי: 8 חוקי עשה ואל תעשה

כרטיס אחד לכל מבוגר במשפחה זה די והותר; חלוקה לתשלומים היא מתכון לבזבוז מיותר; ואל תתעצלו, תעברו על דפי הפירוט ותראו שכל החיובים נכונים....

bottom of page