פרק 65 בפודקאסט המתקצבת: האימייל ככלי לניהול מידע
top of page

פרק 65 בפודקאסט המתקצבת: האימייל ככלי לניהול מידע

עודכן: 31 באוג׳ 2023

פרק סולו פרקטי, בו אני מפרטת איך אני מנהלת את המידע שמגיע ל ונשלח מתיבת הדואר האלקטרוני שלי - האימייל בלעז. בכמה כלי אימייל אני משתמשת, איזה ומדוע, שימוש בתוויות או תיקיות, כללים כן או לא, דעתי האישית על אינבוקס זירו, מחיקת מיילים, ההבדלים בין אפליקציית האימייל לבין כלי האימייל בווב, איך תיבת האימייל קשורה לשטח אחסון, מה עושים עם צרופות-אטצ'מנטס, טריקים שלי לשמירת אימיילים חשובים, כוחו של החיפוש, אירכוב, הקשר לאנשי קשר ועוד.





האזנה נעימה, מקווה שחידשתי לכם ושתאמצו חלק מהטיפים וטריקים שלי שנתתי כאן



דבי




קישורים מהירים לאפליקציות הפופולריות ביותר להאזנה לפודקאסטים:




ויש גם קבוצה בפייסבוק שמתאימה בול לך - ניהול מידע אישי/עסקי בעידן הדיגיטלי.

מרחב לדיון בשיטות, כלים וטריקים לניהול המידע האישי ו/או העסקי שלנו בעידן הדיגיטלי, ליצירת סדר ובהירות במידע הקשור לכל תחום של חיינו - בריאות, חשבונות, תמונות וסרטונים, עבודה, סיסמאות, לימודים, ילדים, פיננסים, אנשי קשר, ממורביליה, פרוייקטים וכו.

הקבוצה היא עבור אנשים שחשוב להם למצוא את המידע האישי שלהם מהר, שאוהבים שהקבצים מסודרים ולא מבוזרים, שמבינים שלפעמים מה שהכי "יעיל" (מהיר) - הוא לא בהכרח הכי אפקטיבי בטווח הארוך, שרוצים ללמוד את מה שהחברות הגדולות בתחום המידע פחות רוצות שנבין ובזכות זה להפעיל שיקול דעת בבחירת התהליכים והכלים. הרעיון הוא לאמץ כלים פשוטים יחסית, ללא מורכבות טכנולוגית. מקום שבו נלמד אחד מהשני, וניישם.


bottom of page