פרק 36 בפודקאסט המתקצבת - The Budget-Conscious Socialite - with Nirit Sumeruk
top of page

פרק 36 בפודקאסט המתקצבת - The Budget-Conscious Socialite - with Nirit Sumeruk

עודכן: 30 באוק׳ 2022


פרק מהנה וקליל, באנגלית! עם מרואיינת מאוד מיוחדת - אחותי נירית סומרוק-אבו. אנחנו קרובות מאד אבל כל כך שונות, אז התעמקתי קצת בתחומים שהם כל כך טבעיים וקלים עבורה (וכל כך רחוקים ממני) כגון מפגשי חברה בפריז ובלונדון, בגדים, צילום ואינסטגרם, ואיך לעשות את כל אלו מבלי להוציא הון תועפות. האינסטגרם של נירית

Family Affair - אתר לבגדי יד שנייה נהדרים לילדים עליו נירית ממליצה



A fun & light episode, in English! With a very special interviewee - my sister Nirit Sumeruk-Abbou. We are very close yet so very different, so I dug a bit into areas which are so natural and easy for her (and so far from me) such as socializing in Paris and London, clothes, taking photos and instagram, and how to do all of this without spending a fortune.

Family Affaire - website for great kid's second hand clothes that Nirit recommends -


Have fun listening!



יש נושאים מתחום ניהול התקציב, ניהול מידע אישי או ניהול עסקי שתרצו שאסביר בפרק בפודקאסט?

מלאו את השאלון הקצר הזה - https://forms.gle/hjybP3JuhyW1oXSW8. מוזמנים לעקוב בפייסבוק אחרי העמוד של "המתקצבת" לקבלת עדכונים על כל מה שקורה אצלי - - https://www.facebook.com/Financial.Sanity תרצו לשוחח איתי לגבי ליווי ייעוץ הדרכה או הרצאה? מלאו את הטופס הקצרצר הזה ולאחריו נתאם - https://forms.gle/RuVzcCmUseq2mbGbA האזנה נעימה - מקווה שתיישמו!


קישורים מהירים לאפליקציות הפופולריות ביותר להאזנה לפודקאסטים:






bottom of page