החוקים והכללים שלנו לחופש הגדול שאחרי הקייטנות
top of page

החוקים והכללים שלנו לחופש הגדול שאחרי הקייטנות

עודכן: 18 בינו׳ 2021

התכנית שתאפשר לאמהות עצמאיות שעובדות מהבית להמשיך להרוויח את פרנסתן במהלך החופש הגדול כשהילדים כבר לא בקייטנות


עוד 3 ימים יסתיימו הקייטנות לשני הבנים שלי. מכיוון שאני עובדת מהבית, והבנים כבר לא כל כך קטנים (עולה ל-ה' ועולה ל- ב'), החלטנו שאין טעם להוציא עוד 3000 ש"ח (לפחות) על מחזור ב' של הקייטנות. אז היום, במהלך נסיעה משפחתית קצת ארוכה ברכב, קבענו חוקים וכללים שיעזרו לנו (לי בעיקר…) לעבור את 6 השבועות הנותרים של החופש בשפיות. במילים אחרות – בצורה כזו שאני אצליח לעבוד כמה שיותר בשעות שנהיה בבית, ואתעצבן כמה שפחות, ושהם יהנו כמה שיותר מבלי להזיק לבריאותם (כלומר – עם מינימום מסכים). מכיוון שרוב הזמן "נבלה" לנו בבית (בזמן שאני עובדת), הפוטנציאל לפיצוץ הוא די גדול, אך אני מכירה מספיק טוב את הבנים שלי כדי לדעת שברגע שאנו מגדירים "חוקים", הם (די) דבקים בהם.

רוב הכללים עברו אותם בקלות, והם אפילו הציעו כמה מהם בעצמם. עד שהגענו – ניחשתם? – לכללים הקשורים למסכים. הגדול מחא בקולניות, מה שחיזק את ההחלטה שלי שזו הדרך הנכונה, ואני צופה שלא יהיה קל איתו בהתחלה, אך הוא יבין מהר מאוד שזה לטובתו ודווקא יהנה מהגבולות. החוכמולוג אפילו אמר לי, שאם אני רוצה כמה שפחות הפרעות, אז למה אני מגבילה אותם? הרי כשהם משחקים במחשב/xbox/אייפד/סמארטפון/צופים בטלוויזיה, הם לא מפריעים לי במשך שעות…..

חזרנו הביתה והעלתי את החוקים על הכתב. מזל שהקטנצ'יק סיים השנה כיתה א' ושולט כבר בקריאה וכתיבה! דף החוקים כבר תלוי על המקרר, והכנתי גם טופס רישום זמני המסך והפעולות שמרוויחות להם את הזמן הזה:

החוקים והכללים שלנו לחופש הגדול שאחרי הקייטנות

להורדת פורמט ריק דרך עמוד המתנות באתר שלי


מוזמנות לאמץ וליישם.

וכמובן לספר לי איך ואם עבד….

פוסט זה הופיע לראשונה בבלוג שלי בסלונה אך מאחר והאתר נסגר, הכנסתי אותו לכאן

bottom of page