אנשי קשר בטלפון
top of page

אנשי קשר בטלפון - כלי חשוב במחסן הכלים שלי לניהול וסדר במידע האישי

עודכן: 30 ביולי 2023


רבים לא מנצלים כלל את היכולות של "אנשי קשר" Contacts בטלפון, וזה ממש חבל, כי אפשר לשמור שם מידע שיכול לחסוך לנו המון זמן בחיפושים אחר מידע, ו/או עצבים של אחרים כשאנו שואלים אותם מיליון פעם את אותה שאלה (מה המייל שלך? מה הכתובת?).


אלו המנהגים שאימצתי לעצמי כאשר אני שומרת איש קשר:

  • מוסיפה בשדה השם מילה או שתיים שיעזרו לי לזכור אותו.ה - למשל: אתי כהן (אמא ליה), שירי לוי מתעניינת, יוסי בר לקוח. כאשר מתעניין/ת הופכים ללקוח.ה, אני משנה את החלק הזה באיש הקשר כמובן.

  • עבור לקוחות או מתעניינים (בעיקר אך לא רק), אני רושמת שם מייד את כתובת המייל (כדי שהג'ימייל יזהה את הכתובת דרך השם של איש הקשר כאשר אני שולחת להם הצעה או פגישה דרך היומן גוגל).

  • בשדות של Job Title ו Company, אם אין לי צורך בהם בהקשר של אותו איש קשר, אני רושמת מי הפנה אותי אל אותו בן אדם (ואם לא שם אז בשדה של ה Notes).

  • קבוצות - אם הבן אדם קשור למעגל מסוים בחיי, אכניס אותו לקבוצה שאני יוצרת שם (שכנים בבניין, משפחה, הנהגת הורים וכו'). עם התפתחות קבוצת הוואצאפ זה קצת פחות רלבנטי, אבל אני כבר בהרגל אז ממשיכה.

  • כתובת - כשילדיי היו קטנים יותר והייתי מסיעה אותם לבתים של חברים, אז נכנסתי להרגל של לרשום את כל פרטי הכתובת של ההורים באיש הקשר, כדי שלא אצטרך לסמס להם את אותה שאלה או לחפש את הכתובת בנבכי ההודעות הקודמות בוואצאפ. לפעמים אני אפילו שומרת את קוד הכניסה לבניין שלהם...


כל שינוי/תוספת בהמשך עושים באמצעות Edit.


דרך איש הקשר אפשר לשלוח הודעת וואצאפ, ישר משם (גללו קצת למטה), וכמובן אימייל (אם שמרתם כתובת אימייל!) והודעת סמס רגילה.


אם יש לכם טיפים בעניין סדר בעזרת אנשי קשר - אשמח שתכתבו לי, ללמוד ואולי ליישם!



כנסו ולמדו איך להשתמש חכם ויעל באנשי הקשר בטלפון שלכם
אנשי קשר בטלפון - כלי לסדר ופרודוקטיביות

bottom of page