פרק 79 בפודקאסט המתקצבת: הלקוח הטוב
top of page

פרק 79 בפודקאסט המתקצבת: הלקוח הטוב

כבעלת עסק, אני שואפת כל העת לשפר את השירות שאני נותנת, את דרכי העבודה, הכלים והשיטות בהם אני משתמשת, במטרה שהעבודה שלי תהיה טובה ויעילה יותר עבורי אבל גם ובעיקר- כדי לתת יותר ללקוחות ואפילו למתעניינים שלי. במקביל, אני תמיד בוחנת את עצמי כלקוחה של עסקים אחרים, ומשתדלת לזהות טעויות שאני עושה ולשפר את ההתנהלות שלי כלקוחה. אני מאמינה בכל נפשי שמעבר להערכה של השירות או המוצר שאני מקבלת מבעל עסק, להמלצות עליו  ולקניות חוזרות ממנו, קיימים רבדים רבים נוספים להגדרה של לקוח טוב באמת (או לקוחה טובה). ועל זה בדיוק הפרק הזה. 


 בפרק אני מונה את הרבדים האלו, את המאפיינים וההתנהגויות של לקוחות טובים באמת.


אני מקווה שנקודת המבט השונה שאני מציגה בפרק, על נושא שכמעט ואינו מדובר, תתקבל בהבנה ואולי אפילו בברכה, ותגרום למשהו בנו לזוז לכיוון טוב יותר כשאנו נמצאים בפוזיציה של לקוחות - פוזיציה שאנו נמצאים בה המון הרי.




קישורים מהירים לאפליקציות הפופולריות ביותר להאזנה לפודקאסטים:





האזנה נעימה ומועילה ,

דבי קצב




מרחב לדיון בשיטות, כלים וטריקים לניהול המידע האישי ו/או העסקי שלנו בעידן הדיגיטלי, ליצירת סדר ובהירות במידע הקשור לכל תחום של חיינו - בריאות, חשבונות, תמונות וסרטונים, עבודה, סיסמאות, לימודים, ילדים, פיננסים, אנשי קשר, ממורביליה, פרוייקטים וכו.

הקבוצה היא עבור אנשים שחשוב להם למצוא את המידע האישי שלהם מהר, שאוהבים שהקבצים מסודרים ולא מבוזרים, שמבינים שלפעמים מה שהכי "יעיל" (מהיר) - הוא לא בהכרח הכי אפקטיבי בטווח הארוך, שרוצים ללמוד את מה שהחברות הגדולות בתחום המידע פחות רוצות שנבין ובזכות זה להפעיל שיקול דעת בבחירת התהליכים והכלים. הרעיון הוא לאמץ כלים פשוטים יחסית, ללא מורכבות טכנולוגית. מקום שבו נלמד אחד מהשני, וניישם.



bottom of page